tirsdag 21. februar 2017

Welcome to hell

Idag var et av de mange selskapene som tar plass på Knightsbrook hotell igang, dette betydde at alle måtte være på sitt ess for at ting skulle få flyt, noe som videre resulterte i at folk var mildt stresset.

Da jeg kom på jobb, 14:00, sa en av mine kjære kollegaer "welcome to hell" og satte meg i arbeid med å legge opp vannbakkels til selskapet, Kristoffer hadde en lignede velkomst, nemlig "Run". Med tanke på at det var 250 gjester var det full fart, og desserter til selskapet skulle lages, i tillegg til bestillinger fra både baren, restauranten, og hvor enn andre steder det trengtes kaker og bakverk. Eneste problemet med konditoriet er at ett minutt kan det være helt stille, mens neste minutt er det full fart igjen...


Når det endelig var tid for å få dessertene til selskapet måtte alle hjelpe til med å dekorere tallerknene med sjokolade, så hvis du syntes det var mange tallerkner på stativet, så kan du tenke at alle stativene hadde fire sider, og ikke nok med det, men det var 4 andre stativer fulle med tallerkner.


Vi lagde litt for mange desserter, så noe av det som ble igjen av vannbakkelsene fikk jeg ta med meg hjem til de andre, i og med at vi var så effektive tidligere på dagen, fikk jeg gå 22:30 istedenfor 23:00.
























1 kommentar: