fredag 24. februar 2017

Dagen alt gikk galt

Kl. 6:00 startet dagen for halvparten av den standhaftige saueflokken og 7:00 var vi klar til dyst på hotellet.
Jeg startet selv med å pusse glass og gikk etterhvert over til å gjøre klart oppdekkings sett slik at det bare er å ta av settene istedenfor å finne frem alle tingene man trenger, slik at ting går litt raskere.

Dagen gikk ikke som forventet, for uansett hva jeg gjorde så var det noe galt. Bar jeg noe så fikk eg tilsnakk fordi jeg ikke skulle bære så tungt med den skadde armen, så jeg skulle heller spørre om kaffe og te, men når jeg spurte etter kaffe og te, fikk jeg tilsnakk for å ikke rydde av bordene. Så uansett hva eg gjorde var det ett eller annet galt med det.

12:30 var jeg og Adrian ferdig på jobb og tuslet hjemover for å slappe av etter en lang dag. Jeg gikk etter hvert og la meg mens resten av folket gikk til sitt. Rundt 15:30 våkner jeg av at Aurora ringer for å be meg om å åpne døren, siden hun hadde glemt nøkkelkortet sitt. Jeg går ned og åpner døren, men det er ingen der. Litt etter ringer hun meg igjen og spør hvorfor jeg ikke kom og åpnet døren, etter litt innså hun at hun hadde stått og ringt på døren til feil leilighet.

I 6-tiden kom Kristoffer og Fredrik hjem for å slappe av i pausen og for en liten stund var hele den standhaftige saueflokken samlet i stuen. Etter litt latter og historiefortelling gikk Kristoffer og Fredrik tilbake på jobb for 2-3 timer til med arbeid.

Resten av kvelden min bestod av å se noen filmer før jeg fortsatte med bloggen

Takk for meg
-Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar