søndag 19. februar 2017

Nok en ensom dag

Det sorteste får
Morgenstund har gull i munn
Alene på jobb





Det var atter en dyster og regnfull morgen, mens de andre sauene lå og drømte så søtt om å løpe fritt på de grønne enger, stod jeg opp og gjorde meg klar for morgenskiftet mitt.


Etter litt frokost og motivasjon fra Donald som lå på sofaen, så tuslet jeg omsider bort til hotellet.
På hotellet gikk dagen som vanlig, det var rolig til å begynne med og så når klokken nærmet seg 10:00 ble frokostskiftet atter en gang kaotisk. Tempoet holdt seg oppe frem til skiftet mitt sluttet ettersom det skulle være lunsj i Rococo kl.13:00.


Det ble litt knall og fall i løpet av skiftet, noen knuste tallerkener her og noen knuste glass der, samt et ødelagt håndledd.


Da jeg kom hjem var resten av saueflokken i ferd med å gjøre seg klar til dyst. Ikke lenge etter var det bare meg og Adrian igjen i huset.


Jeg gikk for å se litt på film og for å slappe av etter en lang dag mens Adrian vasket klær og gjorde seg klar for skiftet sitt 17:00.


And then there was one…


Jeg fortsatte dagen min med å slappe av for fullt og bare kose meg med komedier og animasjonsfilmer. Etter en stund fant jeg ut at jeg kanskje burde tusle en tur bort til butikken, noe jeg da gjorde. På vei ut døren ser eg at Adrian ikke lukket døren da han gikk.


Da jeg kom hjem så jeg litt mer film før den elendige kokken Kristine “blastet” skillet på full guffe og tok for seg å lage mat. Det endte ikke helt forferdelig, mye grunnet at det bare innebar å koke spagetti og å varme en saus i mikroen... (skuffet over meg selv)

Undrer på hva de andre gjør…

-Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar