mandag 20. februar 2017

morgenskift for 2

Klokken har slått seks
så Adrian må på jobb
men drømmer fortsatt

Korte 6 timer søvn etter et langt kveldsskift slår alarmen brått klokken 6 blank, da er det opp og hopp, eller ihvertfall etter alarm nummer to 15 min seiner. Mens resten av huset fortastt sover, eller ihvertfall før jeg begynner med mitt. Halvsovende for jeg på meg fillene og daffer lite eligant ned mot kjøkkenet for å få noe mat i kroppen, etter som tiden nermer seg 7 kommer Kristine like lite eligant inn på kjøkkenet som meg selv, etter vi begge har fått oss noe energi enten i gulrot eller yoghurt form er vi fit for action igjen.

Da skjiftet startet klokken 7 fikk jeg info om hvordan forkosten foregikk og så var det rett i arbeid hvor jeg pusset bestikk i 3 timer til frokosten begynte å fylle seg opp i 10 tiden, det var løping fram og tilbake med kaffe, te og vann uten og huske litt en gang hvem som skulle ha hva. Etter drøye 45 min med kaos og løping tømte hele restaurangen seg like fort som den ble fyllt opp. Da var det og rydde bordene, duke og dekke opp til middag. Når klokken nermet seg halv 1 fikk vi lov og rusle hjemover, etter hjemkomsten var det en ting på listen over alt, sove, sove lenge.

Klokken 4 ish våknet jeg da min egen mage skrek etter mer mat og det var ingen ting annet en pasta på menyen. Klokken tikker mot seks og jeg trodde jeg hadde enda 2 timer igjen med fred og ro, mens musikken dunket på full volum, ringer det på døren hvor fredrik sto utenfor som hadde fått dra hjem 2 timer før skiftet var ferdig. Vi fant ut en treningsøkt var mer en passende etterfulgt av en kort svømmetur i basengnet på hotellet.

Dagens treningsøkt er fullført og klokken nermer seg 10, vi daffer oss videre mot leiligheten for å daffe litt videre på sofaen. Ettersom vi merket at kjøleskapet nermer seg tomt finner vi ut at enda en daffetur passet seg godt men denne gangen mot butikken, inkludert på handlelisten var postit lapper for å nametagge maten.

Nå er klokken snart 12 og bloggen er i gang langt over leggetid idag og, så får vi håpe 5 timer søvn blir nokk. GN


Innlegg av Adrian :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar