onsdag 1. mars 2017

Ut på date

Siste dagen min
Nå har vi fått fri igjen
Farvel kjære blogg

Klokken 11:35 stod jeg motvillig opp, og en anelse trøtt i trynet gikk jeg så i dusjen. Da jeg var ferdig dusjet og kom ned i stuen var allerede Kristoffer våken og i full gang med å lage hash browns til frokost. Etter litt frokost og en film tuslet Kristoffer og jeg bortover mot Lidl, med et kort stopp innom ruinene i Trim.

På veien tok vi bilde av blant annet den nest eldste puben i Irland samt noen av ruinene. Vi gikk så videre, handlet noen småting for resten av uken og gikk så hjem igjen for å se litt film før Kristoffer og jeg skulle på Rococo og spise.

I mellomtiden drev resten av saueflokken på med sitt og når vi kom hjem var de på vei til Rococo for å spise selv. Dessverre var de litt for tidlig ute og endte opp på the Terrace Lounge istedenfor.

Kl. 20:30 var de to sorte får klar for mat på Rococo, vi satt og spiste lenge og vel på vår 3 retters middag, før vi takket for oss og tuslet hjem. Før vi gikk ut døren hintet servitørene til at vi måtte kose oss siden de mente vi åpenbart var på en date. Da vi kom hjem fikk vi også høre “hvordan var daten?” noe som vi da bare lo av ettersom vi har fått lignende spørsmål og antydninger fra flere personer i noen dager nå.

Når vi kom hjem gikk resten av kvelden til å slappe av med en leskende drikk og litt mer bloggskriving. Snart blir det vell sovetid, før en spennende dag i Dublin for de to sorte får.

Dette var dessverre mitt siste innlegg, så da sier jeg bare, takk for meg. Irland, du har vært fantastisk!

- Kristine





1 kommentar:

  1. Det har vært en glede å skikke inn i deres hverdag på Knightsbrook ved å lese blogginnleggene. Takk for fortellingene! Jeg sitter nå på toget på vei til Milano, og skal også fly hjem i morgen. God tur hjem!

    SvarSlett