torsdag 2. mars 2017

mitt siste sagt

Da er det tid for et siste inlegg fra meg igjen før avreise hjemover etter 17 lange  korte dager her i irland. Dagen i dag har hvert en av de kortere ettersom en stor del av dagen har gått til hvile og sove inn igjen de resterende tapte timene med søvn.

Klokken 13 på formiddagen i dag klarte jeg og fredrik og sette en fot ut av sengen, da ver allerede to av de andre på vei til Dublin en siste gang  før planen var og få seg noe frokost og ta spaserturen inn mot lokalbygned Trim, selv om det kom en overaskelse for meg at vi faktiks skulle bruke beina våre og ikke skulle ta buss bort var vi alle relativt klar for å komme oss av gårde på en siste tur sammen før vi dor hjem. Men fort fikk vi en god følelse av at vi allereda var kommet hjem til bergen da regnet begynte å slå ned, og enda fortere fandt vi ut at den turen ikke kom til å skje alikavel, så da ver det bare å slå seg ned igjen og ta resten som det kommer.

Så vi ok oss tid til og se litt på serie før vi fortsatte bort på hotellet for å få oss en god treningsøkt slik at vi faktiak kunne late oss resten av dagen med god samvittighet. Etterfulgt av et kort bad på hotellets baseng.

etter hvert som vi vae kommet tilbake, fått oss noen timr søvn og aurora og bestemmer seg for å daffe hjemover og gå amokk på ringerklokken var ikke dte mye til ro i huset lengre. Ikke lenge etter kommer også dublin vandrerene hjem med et tonn ting og tang fra gavebutikken på guinies.

Og som alle vet blir man fort sulten av å gjøre ingen ting så en matbit kom godt med hvor vi alle hadde kjøpt oss en boks med mikromat vi hadde plukket opp fra bensinstasjonen tidligere.

Ettersom dagen bokstavlug talt ikke kunne bli noe bedre fant jeg ut at jeg like greit kunne avslutte den med enda et par timer med soving og serie, og siden det ikke er noe tilgang til internett i leiligheten var det og daffe videre til hotellet, hvor jeg nå sitter og ser på serie og iblant skriver på bloggen.


innlegg av adrian 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar